کتاب تراژدی آمریکایی

اثر تئودور درایزر از انتشارات هاشمی - مترجم: سعید باستانی-دهه 1920

An American tragedy, Theodore Dreiser, c2003‬.
عنوان: تراژدی آمریکایی؛ نوشته: تئودور درایزر، ترجمه: سعید باستانی، مشخصات نشر: تهران، هاشمی، چاپ نخست 1363، چاپ دوم 1382، در دو جلد، و 1017 ص، شابک دوره: 9647199074، شابک جلد 1: 9647199058، شابک جلد 2: 9647199066؛ موضوع: داستانهای آمریکایی قرن 20 م


خرید کتاب تراژدی آمریکایی
جستجوی کتاب تراژدی آمریکایی در گودریدز

معرفی کتاب تراژدی آمریکایی از نگاه کاربران
An American tragedy, Theodore Dreiser, c2003‬.
عنوان: تراژدی آمریکایی؛ نوشته: تئودور درایزر، ترجمه: سعید باستانی، مشخصات نشر: تهران، هاشمی، چاپ نخست 1363، چاپ دوم 1382، در دو جلد، و 1017 ص، شابک دوره: 9647199074، شابک جلد 1: 9647199058، شابک جلد 2: 9647199066؛ موضوع: داستانهای آمریکایی قرن 20 م


مشاهده لینک اصلی
من چند سال پیش خواندن این داستان را در یک آپارتمان واقعا بد در Mapperley Park یاد گرفتم. این همه زمان وحشتناکی گرد و خاک بود. این به این دلیل بود که من هرگز نترسیدم و هنگامی که از پنجره من نگاه کردم، دیوار را دیدم. و هنگامی که از پنجره ی دیگرم نگاه کردم، دیوار دیگری را دیدم. بسیار شبیه به قهرمان این رمان درخشان - صحبت استعاری. و پس از آن، یک روز، در دیوار، او را درب می بیند. و او می خواهد آن را باز کند و به جایی بهتر برود. همان چیزی که دیگران در مورد این رمان بسیار عجیب و غریب نمی دانستند آن چیزی است که من آن را یکی دیگر از تجربه های خواندن من کردم (که یادآوری می کنم مانند خاطره گذشتن از چیزی فوق العاده است، مثل اینکه گراند کانیون بود و نه یک رمان) دوست نداشت، ولی من این کار را انجام دادم، ناامنی ناخوشایند ناخوشایند دردناک و ناخوشایند از وقایع، عذاب شخصیت ها، رقص مرگ که ما برای 200 صفحه گذشته کشیده شدیم - یک quadrille، بسیار رسمی، همکاران شخصیت ها ، طرح، نویسنده و خودمان، ما، خوانندگان. آن را مانند یک کابوس که نمی توانید از خواب بیدار شوید. ما می دانیم که شخصیت ها می فهمند که فریاد می زنند، فریاد می زنند، دوریزر ما را در مشت خود از کلمات گرفتار کرده و اجازه نداده است تا به ما بفهمانیم که چطور می توانیم مردم عادی بتوانند چیزهای وحشتناکی را که آنها هرگز نمی خواستند انجام دهند، نفس خود را فروختند، اما آنها انجام دادند.

مشاهده لینک اصلی
Qoholeth به روز شده از ما به دنیا آمد دانستن آنچه که ما می خواهیم. ما به آنچه که دیگران می خواهیم آموزش می دهیم. ما این افراد دیگر را که یاد می گیریم انتخاب نمی کنیم؛ آنها فقط اتفاق می افتند والدین ما نیز فقط اتفاق می افتد، اما به طور کلی ما احساس می کنیم لازم است که از آنچه که ما به ما آموخت می خواهیم بیاموزیم، به ویژه اگر آن را شامل می شود. @ خانواده ی بی اهمیت به طور عمومی، صدای جمعی خود را نسبت به شک و تردید بزرگ و بی تفاوتی زندگی @ یادگیری از غریبه ها در زندگی بعد از آن اغلب پشیمان شده است اما همیشه از آن استقبال می شود. چیزی که ما از غریبه ها یاد می گیریم، چیزی است که ما از آن یاد می گیریم، چیزی است که از دوران باستان به عنوان غرور شناخته شده است. غرور نه تنها لذت است که ما از نگاهی به تصویر ما در یک آینه نگاه می کنیم (هرچند که این موضوع، مخصوصا در بین زنان Dreisers). @ این که توده ی قدیمی قدیمی برای یک شبیه @ به عنوان Dreiser آن را داشته است. غرور، اجبار است که ببینیم آنچه که ما می خواهیم خودمان را در افراد دیگر قرار دهیم و آنها را تقلید کنیم، با این وجود ممکن است. غم و اندوه موضوع شاهکار Dreisers، تم است که هرگز ارتباط خود را و یا صمیمیت شخصی دردناک را از دست نمی دهد. همانطور که نویسنده باستانی کتاب كتابمقدس می دانست به وضوح: ناگزیر همه چیز غرور است. همچنین، به طور اجتناب ناپذیر، با توجه به اینکه هسته هستی انسان است، اشاره به این دارد که اثر کمی دارد؛ این نیز یک تمرین در حیله است. فروشنده های نابغه توانایی خود را برای پیگیری مسیر طول عمر غرور در جزئیات انگشتان دست خود را. از خجالت ما در مورد تنوع زادگان والدین به علم فیزیکی ما در مورد آنچه در زندگی و معنای موفقیت در زندگی مهم است، گام به گام توصیف نحوه ی ما به ترجیحات که ما معتقدیم مربوط به یک اراده مستقل و نظر آزاد است، حیرت انگیز و اختلافنظر است. من فکر می کنم غیر ممکن نیست که در یک لحظه در زندگی خود را با شخصیت اصلی، کلاید گریفیتس، شناسایی کند، چرا که او به زندگی خود نمی اندیشد، اما برای همین دلیل به همه چیز افتخار می کند . انتظار میرود که ما در دنیای مدرن به تاریخ خودمان احترام بگذاریم. این @ چیزی است که ما را به اینجا آورد؛ چه چیزی باعث می شود که ما چه هستیم @ خواستار هر گونه زندگی دیگر معادل سكولار گناه است، انكاری از وجود مستقل خودمان. برای اینکه دیریزر حقیقت را بیان می کند که شکل گیری ما به عنوان انسان یک رشد تصادفی نیست، فقط ناراحت کننده نیست، بلکه پایه های شخصیت را تشکیل می دهد. ممکن است فکر کنیم که تجربه تنها باید به اندازه کافی به ما هشدار بدهد، حداقل در نهایت، به هوبری از ما نگرش خودخواهی. اما تجربه هرگز تکرار نمی شود. تجربه ما در مورد جوانان مربوط به تجربه ما در سن بلوغ یا میانسال نیست. Semper aliquid novum ex Africa است که رومیان آن را بیان می کنند: همیشه چیزهای جدیدی از آفریقا می آیند. برای آنها آفریقا، شگفت آور به ذهن های مدرن، آینده ای را نشان می دهد که برای آنها و ما به طور دائمی توسط تجربه تجربه نشده است. بنابراین کلاید واقعا نمی تواند از یک مرحله زندگی به دیگری یاد بگیرد. آنچه او می تواند انجام دهد این است که تعصبات مداوم و ترس را زیر پا بگذارد. او با افزایش فصاح به خودی خود عمیق تر می کشد. این به این دلیل است که Clydes شکل غرور، اتخاذ شده در جوانان و تصفیه با بلوغ، جاه طلبی است. عظمت فقط تمایل به آن چیزی نیست که دیگران دارند؛ این تمایل برای دیگران است زیرا آنها آن را دارند. به این ترتیب آن را غیر قابل تحمل است، کراک کوکائین غرور. و این از لحاظ اجتماعی، قابل قبول است، در واقع تشویق، شکل غرور. همه چیز را به بالاتر از همه، جاه طلبی در دیگران تحریک می کند. نتیجه این است که توماس هابز در قرن شانزدهم تصور کرد - یک جنگ دائمی علیه هر یک از دیگران، که بدون هیچ سهمی انجام می شود. تراژدی که رریزر روایت می کند، اشتباهات و حرکت های دروغین نیست که کلاید گریفیتس یا ما را به عنوان انسان تشکیل می دهد. این اجتناب ناپذیر بودن عدم آزادی ذاتی در جاه طلبی، که به ویژه فضیلت آمریکایی است. به طور پرافتخار، این ناشی از شک و تردید است که دوریزر نگران آن بود. سوء تفاهم، سوء ظن است که دیگران فقط می خواهند آنچه را که دارند داشته باشند. بی تفاوتی عدم علاقه به چیزی است که ممکن است مهم باشد جز آنچه که دیگران دارند. این واقعا تراژدی آمریکایی است.

مشاهده لینک اصلی
افراد خوب، فقط رتبه دوم من 5 ستاره در 54 رمان گذشته! این کتاب را بخوانید ... تودور Dreiserâ € ™ ثانیه 900 صفحه حرکت می کند به آرامی - اما ناچارا - مانند صورت فلکی در شب - کند، اما بزرگ و زیبا، و نگه داشتن همه نوع مواد در آسمان است. این یک حماسه از ابعاد بزرگ است. در عوض، این یک بررسی پیچیده، نفوذی و تحقق شرایط انسانی، یک اتاق روانشناختی، یک غار زمینی با عمق شیطان است. این افزایش و سقوط یک مرد است. نبرد بین طبیعت، انتخاب و سرنوشت. این تفکر عمیق و معنادار است. روانشناسی در این کتاب دستاورد تئاتری طبیعتگرایی است. تراژدی آمریکایی انرژی بالقوه را به دست می آورد و باعث می شود که آن را جنبشی کند. هر 5 صفحه برای کریس را بخوانید. Dreiser این پرونده را حفظ می کند، نه خیلی شبیه یک نویسنده که از صفحات حذف شده است، به سادگی ضبط کلمات بر روی کاغذ، اما مانند شخص دیگری در داستان، به همان اندازه کنجکاو، پیشگویی و مضحک به عنوان شخصیت های عمل عمل می کند. شما باید این کتاب را در قسمت های کمتر از 40-50 صفحه بخوانید و ظرف 2 هفته تکمیل کنید. هر چیزی کمتر و شما تحت تاثیر قرار دادن کلمات gossamer تحت نظر وزن و فکر می کنید - صورت فلکی در شب. داستان ساخت. سمی هر پاراگراف ضروری برای بعدی، مانند ضربان قلب. سخنرانی و نحو او منعکس کننده خلق و خوی داستان است. وقتی شخصیت ها درهم شکسته می شوند، نوشتن دوردست است؛ هنگامی که اقدام سریع است، نوشتن کوتاه و سریع؛ هنگامی که عشق آن است، نوشتن درخشان و براق می شود چون می تواند برف های تازه در شب باشد؛ زمانی که شیطان در مورد آن است، نوشتن یک کینه است. زمین، شور، مبارزه، میل، عشق، ثروت، حسادت، فرار، پول، قتل، محاکمه، نجات کشور، شور، مبارزه، میل، عشق، ثروت، حسادت، فرار، پول، قتل، محاکمه، نجات، برخی از شکایت هایی که داریزر خیلی واضح و پراهمیت است و می تواند از یک دور دیگر با یک ویرایشگر استفاده کند. میفهمم، متوجه هستم، درک میکنم. اما برای من، ترکیب پیچیده آن، جملات تابع با اصلاح کننده های متعدد و اجرای طولانی در جملات و پاراگراف های طولانی، نیاز به خواندن را برآورده می کند؛ من باید روح را در جزئیات جسورانه قرار دهم. ذهن من خود را بیش از حد درک می کند، و بنابراین من با افکار است که به آرامی بافت می زنند و با هم ترکیب می شوند که ممکن است تا 800 صفحه حذف شود. نوشته ی Dreiserâ € ™ ثانیه مانند هنری جیمز، اما با میانگین متوسط. پذیرفتن نوشتن مدار و دیدار با شخصیت ها را با ضربه های لحظه ای به لحظه از سرنوشت خود را به دست آوردن. وقتی که من در مورد این کتاب فکر می کنم، همه چیزهایی که بوجود می آیند احساسات scattershot من کاملا درک نمی کنم. اینطوریه، این چه جوریه؟ منظورم اینه؟ ::: کلمات کلیدی \"Dreiser\" محدوده احساسات انسانی را در تاریکی، به طرز آرام، اما داغی، مثل ترس و ترس و وحشت زده خود، به وسیله ی یک موضوع جدید غیر منتظره بررسی می کنند. عاشق برای اولین بار. ~~ هنگامی که من به خاطرات از آن دختران بازگشت - فاتحه های خود را به عنوان یک پسر - من به زودی رنج می برند احساسات مردانه، قلب اندازه که خیلی کوچک بود برای جلوگیری از همان احساسات اعمال شده در این کتاب دیدنی و جذاب، مهم نیست که چقدر شیرین و چه شریری. ~~ وقتی که من جوان بودم، چیزهایی مثل اغلب بچه ها را مورد بررسی قرار دادم، اما گاهی اوقات به طور ناگهانی به سمت جلو حرکت می کردم و خیلی فراتر از راه حل است که برای هیچ کمتر از چند لحظه احساس کردم که من با هیچ چیز نفوذ نداشتم، به عنوان مثال از پایین بالا از نیمکره شمالی بلند شدم که مدار سیاره را درک می کردم و مثبت می دانستم، فقط چند نفر دیگر در آن لحظه دقیق، که ما در حال چرخش در برابر ساعت عقب و در حال چرخش در برابر ساعت خورشید، bo هفتم اسپیندل یک دست بزرگ، که قادر به تغییر بیشتر بی نهایت نیست، مثل کلیدی که به پایان ناپذیر حرکت می کند. ~~ اگر می توانست کلاید را متوقف کنم، من نمی توانستم. در این صورت فسیل های موجود در برنامه های خود را بازی خواهیم کرد و اگر به هر حال او را لمس کردید، خشونت طلبی آتلانتیس ممکن است بر من غلبه کند و من را بترساند تا من بتوانم جرایم مشابهی مرتکب شوم و فرار کنم تا مجازات های مشابه را تحمل کنم ~~ خداوند به روبرتا کمک می کند؛ او نمیتواند اولین نسیم گرهی، گلها و مایلها را پس از طوفان آفتابی، که قبلا در زیر سایه یک غضب ساختمان قرار گرفته است، جمع کند، همانطور که یک جعبه کاغذ میتواند یک گلبرگ مستقیم داشته باشد. ~~ Dreiser should not be able to see آن ریز به مغز انسان! (آکسون به دندریت به سیناپس، دوباره یک میلیارد بار در حلقه)، مگر اینکه توسط خدا - درد و وحشت - به یاد آوردن تقلید دقیق از تجربه است. ~~ هنگامی که من به غرب به نظر می رسید این شب فقط پس از غروب خورشید، کم در آسمان، اما در هوا بالا، در برابر آبی و صدای حشرات شسته شده، ابرهای بارانی تحت عنوان ماهی آزاد ظاهر شد، تقریبا توسط چاقو بطری چسبانده شده، crenelations برجسته، من احساس کردم که من هرگز قادر به خواندن آمریکایی نیست تراژدی برای اولین بار دوباره - که احساس اولیه از دست رفته، مانند این فضای ناپایدار، به آرامی محو و دور از من، به طوری که هرگز، هرگز من قادر به گرفتن همان لحظه ای که من تا به حال به طول انجامید. این است! این اتفاق می افتد! این است که چگونه به طبیعت پاسخ می دهم؛ تسکین دهنده ارسال به Theodore Dreiser؛ به امیل زولا؛ به توماس هابز گفت که مادر من مادر دوقلوها را به دنیا آورد: خودم و ترس ...

مشاهده لینک اصلی
بله، من می دانم این Dreiser است و من همه هشدارها را علیه خواندن او شنیده ام ... سبک عبادت او و نیاز او به سردبیر ... تپش روی خوانندگان با نقاطی از او سر و کار داشت ... من برای قدرت آماده نشدم از این پروزه مطمئن شوید. اما داستان من را غرق ساخت. شخصیت کلاید برای من واقعی بود. من بسیاری از مردم را دوست داشتم ... جوان، واکسینه کردن، خوابیدن از چیزهای بهتر، پریشان شدن در موقعیت زندگی، که توسط یک تصادف تولد قرار گرفته و حساس به لختگی و ناسزا قرار گرفته است، زیرا آنها بی حوصله و ضعیف هستند و یک زندگی شلوغ را از بین ببر این کتاب در اوایل دهه 1920 نوشته شده است و تصویری از شرایط انسانی قطعا داده نشده است. بسیاری از آنها توصیف دقیق تر، روشن و شناختی از شایستگی های این کتاب (و یا معایب) را می نویسند. من به سادگی از کسانی که هرگز این نمونه کلاسیک واقع گرایی قرن بیست و یکم را ندیده اند به آن می اندیشم. کلاید یک قهرمان نیست. او می تواند نفرت انگیز، تحریک کننده و خسته کننده باشد. چرا من از او نفرت ندارم؟ این یک سوال است که من هنوز از خودم میپرسم پس از اتمام کتاب چند ماه پیش. من خودم را برای شخصیت خود ریشه دوانده ام، به معنای واقعی کلمه، فرار از قتل (و قتل یک شخص بسیار خوب نیز). آخرین بخش از کتاب به ویژه جذب می شود که ما یاد می گیریم سرنوشت Clydes. یک تراژدی آمریکایی یک غواصی عاطفی بود. همانطور که داستان Clydes آشکار می شود، ما شاهد صحنه هایی از فقر درخشان، زندگی شادانه و شادمانه، هیجان های ارزان قیمت فاحشهخانه ها و قایقرانی های بزرگ در شهر بزرگ، سرگرمی های بیکل زندگی روستایی در اواسط قرن بیستم، قدرت شهوت و حرص و آز، و همچنین ایمان و عشق و این واقعیت است که ما هیچ گزینهای نداریم، تا تا پایان عمرش ادامه یابد ... هرچیزی که ممکن است باشد. این کتاب پاناراما بود ... داستان زندگی ... و یکی از خواندن ارزشمند است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب دایره را می خواند 24 رایت: 3.5 * از پنج کتاب شرح: در یک سطح یک تراژدی آمریکایی داستان فساد و تخریب یک مرد، کلاید گریفیتس است، که زندگی خود را در پیروزی ناامید کننده از موفقیت های خود را از دست می دهد. با این حال، در سطح عمیق تر و عمیق تر، رمان ها تصویری وسیع از جامعه ای است که ارزش های آن هر دو جاه طلبی های کلیدی تودری را تشکیل می دهند و سرنوشت او را مهر می کنند. کلیدی گریفیتس یک مرد جوان است، از شاخه فقیر خانواده اش اما با جاه طلبی های بزرگ زمان؛ و شروع به کار در کارخانه غارتگران غریبه می کند. او یک دختر باردار ضعیف، روبرتا آلدن، که در کارخانه با او کار می کند، می شود. اما پس از آن چیزی بهتر به شکل یک دختر ثروتمند تبدیل می شود که آینده ای بسیار بهتر را ارائه می دهد. دیدار با دختر ثروتمند در عملکرد خانواده در خانه های عمویش باعث می شود او ناگهان پشیمان شود که با روبرتا روبرو شود و احساس کند که به دام افتاده است. او می خواهد روبرتا قایقرانی در دریاچه با هدف قرار دادن او را به آب، ذهن خود را در آخرین لحظه تغییر می کند، اما او به دریاچه می افتد و غرق می شود ... و او هرگز نمی تواند ثابت کند که آن چیزی که او برنامه ریزی نشده بود. سرنوشت او مهر و موم شده است، او گناه قتل است. یک داستان دراماتیک، براساس یک محاکمه قتل واقعی زندگی در دهه 1920 بود و موفقیت ریزه درایزر نشان داد که در دهه 1950 یک فیلم به نام \"محل در خورشید\" ساخته شد که از مونتگومری کلیفت، شلی وینترز و الیزابت تیلور نظرسنجی: تماشای فیلم. @ novel @ پف کرده است و Dreisers Prose به صورت چوبی به عنوان یک تخته است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب تراژدی آمریکایی


 کتاب a passage to india
 کتاب خبرچین
 کتاب همه چیز ممکن است
 کتاب اسطوره در روان شناسی بدوی
 کتاب میان باغ های پرتقال
 کتاب Passing