کتاب چند نامه به شاعری جوان

اثر راینر ماریا ریلکه از انتشارات معین - مترجم: پرویز ناتل خانلری-دهه 1920

In 1903, a student at a military academy sent some of his verses to a well-known Austrian poet, requesting an assessment of their value. The older artist, Rainer Maria Rilke (1875–1926), replied to the novice in this series of letters — an amazing archive of remarkable insights into the ideas behind Rilkes greatest poetry. The ten letters reproduced here were written during an important stage in Rilkes artistic development, and they contain many of the themes that later appeared in his best works. The poet himself afterwards stated that his letters contained part of his creative genius, making this volume essential reading for scholars, poetry lovers, and anyone with an interest in Rilke, German poetry, or the creative impulse.


خرید کتاب چند نامه به شاعری جوان
جستجوی کتاب چند نامه به شاعری جوان در گودریدز

معرفی کتاب چند نامه به شاعری جوان از نگاه کاربران
همزمان با این کتاب، کتاب @ذن در هنر نویسندگی@ ری بردبری رو خوندم، و حس کردم چقدر با هم تفاوت دارن این دو نفر، در عین این که هر دو جالبن. ریلکه خیلی آلمانی تره، عمیق و محزون و خیلی شبیه به شوپنهاور. در حالی که بردبری کاملاً آمریکاییه و پر شور و انرژی.
ریلکه مدام به فرو رفتن در خود امر می کنه، می گه شاعری یعنی خلوت گزیدن و قطع کردن ارتباط با آدم های دیگه، و وسیع تر کردن دنیای درونی، و باید سال ها تجربۀ درونی کرد تا شاید ده بیست شعر خوب سرود.
در مقابل بردبری معتقد به مدام کار کردن و کار کردنه، و می گه حتی بدون فکر کردن و کاملاً مبتنی بر تداعی کلمات کار کنید، و با کار کردن مداومه که می تونید ارتقا پیدا کنید.

مشاهده لینک اصلی

این کتاب سه بخش دارد: بخش نخست ترجمه ای است ناکامل از نامه های ریلکه به آقای کاپوس ( مثلا نامه ی دو و پنج نیست و ظاهرا نامه ی سه از اول ترجمه نشده )؛ بخش دوم یکی از داستان های مجموعه ی @قصه های خدای مهربان@ است؛ و سرانجام بخش سوم ترجمه ی چند شعر از ریلکه است. بقیه ی داستان های مربوط به داستان بخش دوم را می توان در کتاب زیر پی گرفت

@قصه

ترجمه ی نامه ها و داستان روان است و خواندنی - از نظر مطابق بودن نظری ندارم چون تطبیق ندادم. ترجمه ی اشعار سطحش پایین تر است به نظرم

مضامین این کتاب اینها هستند: اهمیت تنهایی، اهمیت درد و رنج و دشواری، اهمیت کودکی و نظر دوباره به آن، اهمیت مبارزه و کار، باور به تکامل بشری متناسب با دشواری و مبارزه، خدا را در پایان مسیر جستن نه در آغاز آن، حمله به نقد ادبی و مقالات نقادانه در مورد آثار ادبی، اهمیت قضاوت درونی و دلی، محوری بودن عشق در جهان، در هم تنیدگی عشق و مرگ، تنهایی و عزلت به مثابه آشتی بخش عشق و زندگی و مرگ، اهمیت تقرب به چیزها و اشیاء به جای حشر و نشر با آدمیان، تلقی دیالکتیکی از عشق جسمانی - یعنی عشق جسمانی پیوند عناصر طبیعت را برملا می سازد و ما را به عنصر باروری و ابداع رهنمون می شود؛ خلاصه آنکه ما را به ساحت متعالی می کشاند -، تأکید به اینکه ما پس از مرگ در میل و تن و روان آیندگان باقی خواهیم بود، فردی دانستن عشق و اذعان به اینکه، همچون مرگ، هر فرد به شیوه ی خود باید با عشق مواجه شود، و تأکید بر آغوش گشودن به جانب امر مجهول و بیگانه

از نظر فلسفی حضور میراث ایده آلیستی و مارکسیستی - از نظر قول به تکامل و انتظار خدا در پایان و اهمیت کار و مبارزه و بقای افراد در اندیشه و جهان نسل بعد و... - در اثر هویدا است

مشاهده لینک اصلی
â € ~ به خودتان و ببینید که عمیق از جایی که زندگی شما جریان است. Rainer ماریا Rilke سوال مطرح می شود â € ~ باید نوشتن â € â € ™ در این نامه از شاعر بزرگ به ناشناخته آقای Kappus اگر شما پاسخ این سوال را با قدرتمند و ساده، باید \"من\" باید، به \"پاسخ عمیق\" به خودتان بگویید، او به شاعر جوان می گوید \" زندگی خود را با توجه به این ضرورت بسازید. نامه هایی به یک شاعر جوان که بین سالهای 1903 تا 2008 نوشته شده است، شامل برخی از کلمات پر جنب و جوش ترغیب و بررسی در زندگی یک هنرمند است. ریلکه توصیه می کند که کار هنری خوب است، اگر از ضرورت رسیده است، باید احساس کنند که اگر شما مجاز به نوشتن باشید، از او می خواهد به سمت زندگی روح زندگی تنهایی که بهترین هدیه هنرمندان را به ارمغان می آورد. با نثر قدرتمند که اغلب به همان قله های بلند و بلند در شعر او یافت می شود، این نامه های بزرگ و قلب احساس برخی از کلمات قدرتمند ترین عقل را به انجام هنر و همچنین پرتره چشمگیر خود را Rilke. دشوار است به دقت قدرت های تعالی موجود در این نامه را توضیح دهید. آنچه دشوار است این است که این کار را در قلمرو بازنگری انجام دهیم، نوعی انتقادی است که پیام اصلی را با توجه به اینکه از دیدگاه آماتور من از طریق مأموریت منعکس شده است، از دید من آموخته است، همانطور که ریلکه خود را در برابر خواندن انتقادات ادبی هر گونه هشدار می دهد مثبت یا منفی در اولین نامه اول خود است. هیچ چیز به عنوان یک اثر هنری از نظر انتقادی نادیده گرفته می شود: آنها همیشه به اشتباهات شانس بیشتری دست می یابند. چیزهایی که تا به حال قابل انعطاف و قابل بیان نیستند، معمولا مردم ما را باور دارند؛ بیشترین تجربه غیرقابل انکار است، آنها در فضا اتفاق می افتند که هیچ کلمه ای وارد نشده است و بیشتر از همه چیز دیگر غیر آشکار است آثار هنری، موجودات اسرار آمیز است که زندگی خود را در کنار زندگی کوچک ما گذراندند.\nدر حالی که، همانطور که ریلک اشاره کرد، لذت های اترالی در من به وجود آمد در حالی که خواندن این غیر قابل توضیح است، من هنوز هم مایل به چند لحظه از وقت خود را به بحث در مورد چگونگی زیبا این نامه ها است. این یک نوع زیبایی جزئی است، زمان زیادی را صرف حرکت در معرض تنهایی و دردناکی در جستجوی روح می کند، اما قلب را به چنین سطوح بالا می برد و مطمئن است که هر کسی برای رسیدن به قلم برای رسیدن به خود تلاش کند ریلک می نویسد: \"ما کمی می دانیم، اما ما باید به آنچه که دشوار است اعتماد کنیم، مطمئنی است که هرگز ما را رها نخواهد کرد.\" به طور مداوم او تلاش می کند تا شاعر جوان را تحت تاثیر قرار دهد که جاده عظمت یک مسیر دشوار و تنها است و هر گونه عجیب و غریب نسبت به چیزی که آسان است، سرنوشت منجر به شکست یا ناهماهنگی است. â € ~It خوب است به تنهایی، برای تنهایی دشوار است؛ چیزی که دشوار است باید یک دلیل دیگر برای ما باشد. »در شعر Bukowski چگونه می توان یک نویسنده خوب بود، او در مورد زندگی کسانی که او را بزرگ می بیند، بررسی می کند و می پرسد: به یاد داشته باشید که سگ های قدیمی که به خوبی مبارزه می کردند: همینگای ، سلین، دواستوفسکی، هامسون. اگر شما فکر می کنید آنها اتاق های کوچک کریزین را ندیده اند، مثل اینکه در حال حاضر زنان بدون غذا را بدون غذا انجام می دهند بدون اینکه بخواهید تهیه کنید. این فقط یک توضیح تیز و خفیف از احساسات Rilke خود است. در حالی که ممکن است یک حقیقت ترسناک به نظر برسد، ما باید همیشه راه سختی را دنبال کنیم و ما باید در خودمان تلاش کنیم تا طلا را که در داخل ما است، استخراج کنیم تا بتوانیم به نقطه ای نزدیک به جنون برسیم، هدیه زیبا، جایگاهی از آشفتگی درونی است که به نوازنده سعادتمند است؛ زیرا این موضوع آنست که چگونه زبان در روح ما رشد می کند و رشد می کند. پس از همه، آنچه لازم است، تنها این است: تنهایی، تنهایی درونی بزرگ. برای رفتن به داخل خود و برای ساعت ها ملاقات نکنید - این چیزی است که شما باید بتوانید به دست آورید. هنگامی که افراد بالغ در کنار فرزندانتان درگیر مسائل هستند که به نظر می رسید بزرگ و مهم هستند، به دلیل اینکه آنها خیلی شلوغ بوده اند و به دلیل اینکه شما چیزی در مورد آنچه که انجام می دهند، انفرادی نیستید. Rilke توصیه می کند که دوران کودکی یکی از ثروتمندترین مکان ها برای جستجوی خود و الهام بخش ما است. نه تنها خاطرات گرد و خاکی ما را فرا می گیرد و زبان را له می کند و آنها را به چیز قابل توجهی تبدیل می کند، بلکه برای استفاده از یک کودک نابغه به منظور بررسی جهان بهتر است. â € ~ چرا شما باید بخواهید کودک را فریبکار درک کنید در حالی که برای دفاع و نادان، از آنجایی که عدم درک است، پس از همه، یک راه تنها بودن، در حالی که دفاع و نادان مشارکت دقیقا به این معنی که شما می خواهید از خود جدا شوید.\nچیزی که واقعا برای من درباره Rilke ایستاد، عقل کامل او بود. Rilke به Kappus واکنش نشان می دهد به شرط اینکه Kappus مهمترین شخص در جهان است و هر نامه را با اتهام صادقانه برای تاخیر در پاسخ هایش آغاز می کند. ریلک در سخنانش همواره فروتن است و هرچند وی بینش های درخشان، درخشان، پیشنهادات و تحقیقات طولانی در مورد موضوعات مختلف را فراتر از نوشتن ارائه می دهد (خدا، عشق ...

مشاهده لینک اصلی
ریلکه (1875-1926) یک شاعر مشهور آلمانی بود که در پراگ متولد شد. او در سراسر اروپا سفر کرد، ازدواج کرد و دختر داشت. چند سال پس از مدرسه، پس از اینکه ریلکه به عنوان شاعری شهرت داشت، یک مرد جوان به او نامه ای برای زندگی و شعر نوشت. ریلک پنج نامه را به او داده است. پسر جوان رمانتیک، ضعیف و رویا بود؛ یک زندانی در یک مدرسه شبانه روزی نظامی که در آن رعایت نظم و انضباط، قلدری و تحقیر قرار گرفته بود، صحبت کرد. این همان مدرسه ای بود که پدر ریلکه او را برای آماده شدن برای حرفه ای به عنوان یک افسر نظامی فرستاد. و همه این صفت ها نیز به ریلکه که در موقعیت مشابهی بوده است، اعمال می شود. بنابراین، به نوعی، ریلکه قلب خود را از نوشتن به خود جوان خود ریخت. برخی از نوشته های ریلک در ده نامه: \"برای هنرمند خلاق فقر فقر نیست\" هیچ چیز ناچیز یا غیر مهم نیست \".\" چیزی است که قادر به تاثیر بر یک اثر هنری کمتر از کلمات انتقادی نیست . آنها همیشه به سوء تفاهمات بیشتر و یا ناخوشایند منجر می شوند. چیزهایی که به راحتی قابل درک نیست و قابل بیان نیست، زیرا مردم معمولا ما را دوست دارند که باور کنند. اکثر اتفاقات فراتر از بیان است؛ آنها وجود دارد که در آن یک کلمه هرگز نفوذ نداشته است. \"نوشتن در سال 1904، ریلک به طور شگفت آوری در مورد انقلاب جنسی آینده پیشقدم شد:\" شاید جنس ها نزدیک تر از هر کسی فکر می کنند. شاید تجدید بزرگ جهان از این خواهد بود که مرد و زن، آزاد از تمام احساسات و خواسته های سردرگمی، دیگر نباید به عنوان مخالفان به دنبال یکدیگر باشند، بلکه صرفا به عنوان اعضای خانواده و همسایگان، و به عنوان انسان متحد شوند به منظور ساده، جدی، صبورانه و به طور مشترک مسئولیت سنگینی از تمایلات جنسی به آنها تحمیل شده است. این پیشرفت باید تجربه عشق را که در حال حاضر پر از خطا است، تبدیل کند و در ابتدا با مردان، زنان در روند پیشرفت خود قرار دارند. این باید تجربه عشق را به بازسازی یک رابطه که به معنای بین دو نفر باشد، دیگر فقط بین مرد و زن، تغییر نمی دهد. مردان، که امروز هنوز نمی توانند آن را ببینند، باید از آن شگفت زده شوند و از آن شکست بخورند. € â € œWe اجازه خودتان را در یکنواختی خود را با چیزی در داخل شما که می خواهد از آن آزاد شود اشتباه است. این آرزوی بسیار آسان است، اگر آرام و عمدا از آن به عنوان یک ابزار استفاده کنید، به گسترش نفس خود در قلمروهای دور دست کمک خواهد کرد. \"همه چیزهایی که می توانید در دوران کودکی خود فکر کنید خوب است.\" همه کتاب های من تنها چند مورد وجود دارد که برای من ضروری است. دو تا از آنها دائما در نوک انگشتان من در هر کجا ممکن است باشند. آنها در اینجا با من هستند: کتاب مقدس و کتابهای بزرگ نویسنده دانمارکی جانس پتر Jacobsen. (ریلکه به ویژه ستایش مجموعه Jacobsenâ € ™ ثانیه از داستان کوتاه، Mogens، که من در اینجا بررسی شده: https: // www. goodreads.com/review/show...)â،¬ ما اساسا تنها نیستیم، به خصوص در چیزهایی که صمیمانه تر و مهم تر از ما است. به طور فزاینده ای روشن می شود که [یکپارچگی] اساسا چیزی نیست که ما بتوانیم انتخاب کنیم داشتن یا نداشتن. ما به سادگی تنها هستیم تنها می تواند یک نفر را گمراه کند و آن را عمل می کند، به طوری که آن را نباید «این همه» است. نیمه دوم کتاب مجموعه ای از اشعار وی است. اکثر آنها بسیار قابل دسترسی هستند در اینجا بخش هایی از آیه ای است که من از آن دوست داشتم، مرده ام، و اجازه می دهم که آنها را شگفت زده کنم تا همه آنها را شاد کنند، بنابراین به زودی در خانه هستم، مرده، درست، بنابراین بر خلاف شهرتشان. شما، شما تنها، بازگشت قلم مو را از من دور کنید، حرکت کنید، در حال ضربه زدن به چیزی است که ارتعاشی به شما می دهد. از ORPHEUS. EURYDICE هارمس، خودش را سركوب كرد. و مرگش او را مانند پرستی پر کرد. کامل به عنوان یک میوه با شیرینی و با تاریکی او با مرگ بزرگ او، که بسیار جدید است که برای آن زمان او می تواند هیچ چیز را در. از CATHEDRAL در این شهرهای کوچک شما می آیند برای درک اینکه چگونه کلیساهای کلی کل محیط زیست خود را تمام. تولد و افزایش آنها، به این دلیل که نزدیکی ما به زندگی ما فراتر از چشم انداز ما و حس های دیگر اتفاق می افتد، اولویت همه چیز را گرفت؛ هر چند که تاریخ بود، در توده های قابل اندازه گیری خود را در فرسودگی از شرایط، جمع آوری شده از DWARFâ € ™ S SONGMy دست هم همیشه من شکست. چطور ناامیدانه آنها را می بینید که می بینید: در آب و هوای مرطوب مرطوب، سنگین و پرهزینه است. و همه چیز در مورد من هم قدیمی است و پوشانده و غمگین است برای مشاهده؛ چرا خدا تاخیر می کند تا با آن کنار بیاید؟ از هیچ کس و هیچ کس نمی دانم چه کسی باید باشد. من هنوز هم خیلی کوچک هستم، موافقم؛ اما همیشه همیشه همینطور است â € | هیچ کس نمی تواند به من نیاز داشته باشد: آن را خیلی زود در حال حاضر، و فردا آن را خیلی دیر است. بسیار فکر تحریک، آرامش خواندن. پرتره ریلکه توسط لئونید پاسترناک از ویکیپدیا

مشاهده لینک اصلی
نامه های یک شاعر جوان ماریا ریلکه به شاعر جوان، که توسط شاعر معروف راینر ماریا ریلکه نوشته شده است، با شاعر خیالی شروع می شود آقای کاپوس از طرف شاعر بزرگ آلمانی می خواهد تاکید کند که آیا او باید بنویسد؟ این کتاب همچنان با مجموعه ای از نامه هایی است که پاسخ های سخاوتمندانه ای به نامه های یانگ کارگر توسط ریلکه، که تنها 28 سال بعد، به طور کامل و در مورد جزئیات خلاقیت و شعر و نحوه هدایت آن به دومی. وقتی ابتدا نامه را می خوانید، ابتدا می توانید درک کنید که شاعر با کسی که از او می خواهد کارهای ارزیابی کند (با آن کسی) راضی نیست، اما همانطور که پیش می رود، متوجه می شوید که نامه های ریلکه فوق العاده، عمیق، بسیار محکم و احتمالا بعضی از افرادی که تازه به دنبال مشاوره از افراد با تجربه تر هستند استفاده می کنند. ریلک با احتمالا بیانیه صادقانه تر در نظریه انتقادی آغاز می شود. هیچ چیز کمتر به کار هنری دست نیافتنی نسبت به کلمات انتقادی است: همه ما در نهایت با سوء تفاهمات بیشتر یا کمتر موافق هستیم - و همچنان میانجیگری در مورد چگونگی نوشتن ادامه دارد. او پس از آن شروع به یک سری از بحث ها، در سراسر نامه ادامه داد، که چگونه هر دو شاعر جوان و کار خود را می تواند تبدیل به بالغ، ثروتمندتر توسعه یافته، و در نهایت بیشتر به روح خلاق شاعران جوان متصل است. شاعر بزرگ می گوید که دیگر نیازی به تأیید دیگران برای تعیین شایستگی کار هنری نیست؛ او توصیه می کند - هیچکس نمی تواند شما را راهنمایی کند و هیچ کس به شما کمک کند. تنها یک راه وجود دارد. به خودت برو او به شاعر جوان می گوید که نباید نگرانی های دیگران را نادیده بگیرد، همه چیز باید در مورد آن مورد توجه قرار گیرد تا از خود بپرسد که آیا در آن افراد درون فرد متقاعد شده یا نه، در ساعات کمترین ساعات خود از خودتان بپرسید: آیا باید نوشت؟ برای پاسخ عمیق به خودتان بکشید. و اگر این باید مثبت باشد، اگر آن را به شما داده شود تا به این سوال جدی پاسخ دهید با صدای بلند و ساده من باید، سپس زندگی خود را با توجه به این ضرورت آماده کنم. ریل صحبت می کند در مورد موضوعات مختلف در کتاب، او اشاره می کند که باید سعی کنید استفاده از آرونی در لحظات خلاقانه برای درک زندگی، تم های دیگر که در کتاب مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از Solitude: Solitude، اگر شاعر جوان برای ایجاد کار هر دو ارزش جهانی و جهانی باشد، ضروری است. پس از همه، آنچه لازم است، تنها این است: تنهایی، تنهایی درونی بزرگ. برای رفتن به داخل خود و برای ساعت ها ملاقات نکنید - این چیزی است که شما باید بتوانید به دست آورید. هنگامی که افراد بزرگسال رشد می کنند، هنگامی که افراد بزرگسال رشد می کنند، هنگامی که در حال رشد بودند، در کنار چیزهایی قرار می گرفت که به نظر می رسید بزرگ و مهم بودند، زیرا آنها خیلی شلوغ بودند و دلیل آن این نبود که شما آنها را درک می کردید. طبیعت: ریلکه معتقد است که طبیعت تأثیر زیادی بر خلاقیت دارد، او نشان می دهد که تجلی نهایی خلاقیت یک عمل خلقت است. SexualitySexuality، به گفته RIlke، تظاهرات روح خلاق و بیان طبیعت بشریت است. LoveRilke می گوید که اگر یک شاعر جوان باید درک خود و طبیعت را درک کند، پس عشق یک تجربه مهم برای یک فرد است. یک روز دختران و زنانی خواهند ماند که اسمشان فقط به معنای مخالفت با مرد نیست بلکه چیزی است که به حق خود می آید، چیزی که هیچ کدام از مکمل ها یا محدودیت ها را صرفا از زندگی و وجود ندارد: انسان انسانی . این گام به جلو (در ابتدا درست در برابر خواست مردانی که پشت سر گذاشته شده اند) تجربه عشق را تبدیل می کند که اکنون پر از خطا است، آن را تغییر ریشه و شاخه، تغییر آن را به رابطه بین دو انسان ... .......... من بر این باور هستم که عشق در حافظه شما بسیار قدرتمند و قدرتمند است، زیرا اولین تجربه عمیق خود را از یکپارچگی و اولین کار درونی که در زندگی شما انجام می شود، بود. ریلکه در ادامه به بحث درباره آن می پردازد باید سعی کند زندگی را به طور کامل درک کند و تنها می تواند درک شود که زندگی واقعا زنده است. او توصیه می کند که باید در هر تجربه ای - روابط، عشق، میل جنسی، نوشتن - به طور کامل در هر تجربه ای شرکت کند. این کتاب یکی از آن آثار هنری است که در مسیری که باید دنبال کنید تا هنرمند خود را ببندید خلاقیتها به طور کامل شکوفا میشوند. هرچند حروف هیچ توصیفی از شاعر جوان ندارند، هرچه خواننده در مورد شاعر جوان می فهمد، باید از نکات در ریلکس نوشته شود؛ با این حال، مطمئنا در مورد کتاب می توان گفت که آن را ایجاد می کند - شاعر جوان سفر خود را در طول مکاتبات خود با ریلکه انجام داده و در نهایت تبدیل شد. من می گویم که هر کسی که نوشته هایش را به طور جدی می گیرد - برای او که مجبور است خواندنش را بخواند - می تواند این کتاب را بخواند کتاب باید برای هر کسی که علاقه مند به شعر و زندگی است را بخواند.

مشاهده لینک اصلی
آخرین کتاب سال. صدای آرامش بخش، ملایم و غیرمعمول و در عین حال عجیب و غریب ریلکه - چه راه بهتر برای کشیدن یک فصل دیگر در زندگی و باز کردن یکی دیگر، با امید به رنج بیشتری و لذت بردن در اندازه گیری مناسب. این کتاب کوچک همواره همراه من بوده است، تقریبا نیمه تمام شده است، و به نظر می رسد عجیب و غریب است که در نهایت نشانه را حذف کرده و آن را کنار بگذارید. با خم شدن فراموشش کنید. به خاطر داشته باشید که Rilke هرگز آنها را با قصد انتشار منتشر نکرد، این بیشتر تلاش برای انتقال چند حقیقت به شاعر دیگر بود. خواندن آن را در آن روح - اگر شما با قصد انتقادی بخوانید، سحر و جادو کتاب به شما خواهد شد از دست داده است. من تنها شکایت از کتاب این است که آن را تنها یک نیمی از گفت و گو ارائه می دهد. اگر یک شاعر جوان و نامه های ریلکا به طور متوالی چاپ شده بود، یک قطعه فوق العاده بود. تعجب می کنم که اگر چنین نسخه ای در جایی وجود داشته باشد ...

مشاهده لینک اصلی
آقای ریلکه عزیز، با فرض اینکه این پدیده مکرر با شماست، من از لذت و آزادی انتخاب یک نامه دیگر، از یک طرفدار تحسین برانگیز عقل و عقیده خودم استفاده می کنم. شما همیشه می بینید که بهترین داستانهایی هستند که ما آرزو میکنیم؛ درست است؛ داستان هایی که ما را با عمق خود بالا می برند و ما را به زمین می کوبد تا ماندگار شود. داستان هایی که افکار ما را در درون خود حمل می کنند و پتو های گرم را بافته می کنند تا از زمستان های زندگی ما محافظت کنند؛ داستان هایی که تصویر نیمه کشیده را کامل می کنند، ما را به یک نقطه از آرامش می رساند. اما بیشتر از همه، یک داستان بهتر می شود زمانی که ذهن تیز کردن آن را خواننده خود را مانند یک دوست خوب می داند؛ دانستن وقتی که او را بگذارید و زمانی که او را مجبور کنید. هنگامی که قلم به نقطه می رسد برای ایجاد گفتگو بین یکی از جمله دارنده خود و این بهترین دوست دور، خلاقیت زنده، زنگ زدن بلند خود را برای سال های زنگ زنگ زدن. اگر چه من دست به دسته ای از نامه های خود را به Mr.Kappus نوشت، شما دوست شاعر جوان، من با رضایت با صدای بلند، که به خواندن آنها نفوذ کرده بودم، غافلگیر شدم. شما آمدید تا با آهنگهای خود زندگی خود را برکت دهید، زمانی که تحت تپه های ترس و اضطراب قرار گرفتم و دستانم را به سختی فرو کردم تا کوچکترین تفاوت را ایجاد کنم. این حملات غیر معمول نیستند، اما این بار، آنها از مقادیر حماسی بودند. هنگامی که زمین زیر آرمان های یکنواخت ناگهان در جر و بحث ویرانگر فرو می ریزد، او به نظر می رسد تا آسمان به امید مداخلات معجزه آسا. تو مال من بودی. مثل یک انعطاف پذیری عالی، انعطاف پذیری شما بر من فرود آمد، ساختار نوپای من را تثبیت کرد. احتیاجات خلع سلاح شما بر روی هر کج باز، هر شکاف کوبنده در وجود من و همه در یک بار، من پایدار، محکم و تنفس دوباره. و اگر تدریس می کنید، شک و تردید می تواند با کیفیت خوب تبدیل شود. آنها باید رشد کنند تا آگاه شوند، باید یاد بگیرند که مهم باشند. به محض این که آنها چیزی را از بین ببرند، از آنها بپرسید چرا یک چیز زشت است، تقاضای سختی را بپرسید، آنها را آزمایش کنید، و احتمالا آنها را در از دست دادن و کوتاهی از پاسخ یا شاید متضاد پیدا کنید. اما در این مورد به بحث و گفتگو نپردازید و با توجه به این نوع توجه و هماهنگی در هر زمان تنها اقدام کنید و روزی می آید که به جای تخریب سازندگان، آنها در میان بهترین کارکنان خود قرار خواهند گرفت - شاید بهترین کسانی که در محل کار باشند در ساختمان زندگی شما. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که قدرتم را به شک و تردید من نسبت به اعتقاداتم نسبت می دهم. در حقیقت، من اغلب خودم را در حوضه های مختلف گشتم، که در غبار ناشی از شک و تردید جذب شده بود. خیاطی از یک سولویست مجبور هرگز من را از انجام کار متوقف نکرده است، اما اغلب خود را از تنهایی سوءاستفاده کرده است. آیا ارزش دارد؟ همه آن ثانیه ها بدون جفت چشم دیگر در مجاورت تیک تاک آنچه مورد نیاز است این است، و این تنها: تنهایی، تنهایی بزرگ درونی است. رفتن به خود و دیگران برای ساعت ها ملاقات نکنید - این چیزی است که باید به آن رسید. شما ترس من را تحمل کردید در زیباترین راه. من از راه رفتن من را ندیدم. در عوض شما یک نوع غیر قابل توصیف اعتبار سنجی زیر پای من را تکان دادید که همه چیز را یک بار تغییر داد. نگه داشتن انگشت خود، راه سخت پیچیدگی ها و مشکلات، تختخواب سخاوتمندانه ای از ابرهای نرم و سفید را تبدیل به یک احساس زیبایی، حساسیت، شفافیت و آرامش در هنگام تحریک لرزش های روان شناختی به من کرد. من می دانم من در طول این سفر معدن ادامه دادم تا به سرعت شلیک کنم رانندگی گاه به گاه به دلیل رفلکس های ضعیف در مجتمع های متراکم نیز اجتناب ناپذیر است. اما هر دو روز و روزهای مریض، من در حقایق الهام بخش شما زنده ماندن؛ کسانی که نمیتوانند با زمان یا مکان دستگیر شوند، کسانی هستند که هیچ کلاهبرداری منفی نداشتهاند، کسانی که زیبایی زیادی پیدا میکنند، کسانی هستند که نفس در گرد و غبار را تشخیص میدهند. اگر چیزی در مورد چیزهای بیمار وجود داشته باشد، پس به یاد داشته باشید که بیماری یک وسیله است که از طریق آن یک ارگانیسم خود را به چیزی غیر از آن می رساند. همه چیز باید انجام شود، کمک به بیمار شدن است، تمام بیماری را داشته باشد و اجازه دهد آن را بشکند، زیرا این همان چیزی است که خود را می سازد.\n.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب چند نامه به شاعری جوان


 کتاب a passage to india
 کتاب خبرچین
 کتاب همه چیز ممکن است
 کتاب اسطوره در روان شناسی بدوی
 کتاب میان باغ های پرتقال
 کتاب Passing